F.A.Q.Frequently Asked Questions

Bekijk de FAQ over winkelen, verzending, bezorging, retouren, gift cards en nog veel meer.
Heb je toch nog vragen of vragen over je bestelling? Stuur dan een e-mail naar
saintmaley@gmail.com en vermeld daarbij je bestelnummer indien je dit hebt. Op dit
moment kunnen we alleen vragen beantwoorden in het Nederlands en Engels. Wij zijn
bereikbaar van: Maandag – Vrijdag 09:30 – 17:00.

Contact us
For an easy and quick way to find what you’re looking for, take a look at our FAQ’s about
Shopping, Shipping and Delivery, Returns and how we handle your information. If you have
a question about a webshop order, please mention your order number and send your email
to: saintmaley@gmail.coml. At this moment we can only answer messages in Dutch or
English. Our customer service team is available from: Monday – Friday 9.30 AM – 5 PM
(Central European Time)

 

Bestellingen boven de 100,- worden gratis bij je bezorgd (binnen Nederland). Verzendkosten voor bestellingen onder de 100 ,- zijn 5,95 binnen Nederland. Voor België , Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Italíe, Luxemburg, Monaco, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland is de bijdrage 6,95 . Voor Verenigde Staten 15,00.  De kosten van een retourzending zijn altijd voor eigen rekening.

(1) Wij vragen je om de bestelde producten onmiddellijk na aflevering te controleren. Als je producten een gebrek vertonen of niet voldoen aan de beschrijving die op de webshop staat, neem dan zo spoedig mogelijk contact op via saintmaley@gmail.com. We willen graag dat je gebrekkige producten aan ons retourneert en wanneer ook wij van mening zijn dat ze inderdaad gebrekkig zijn, vervangen wij de producten indien beschikbaar, of anders krijg je het voor deze producten betaalde bedrag tezamen met de verzendkosten terug.

Bewaar de pakbon en de factuur goed. Deze heb je onder andere nodig bij het retour sturen van artikelen.

(1) Het wettelijk recht dat je hebt om je bestelling te annuleren binnen zeven dagen na aflevering van de producten wordt door ons met 23 dagen verlengd. Je hebt dus een terme de grace van 30 dagen in totaal. Dus als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met onze producten, heb je het recht ze terug te sturen en krijg je het betaalde bedrag geretourneerd (met inbegrip van de betaalde verzendkosten als de gehele bestelling wordt geretourneerd) op voorwaarde dat:

(a) de producten worden teruggezonden naar: SAINT MALEY webshop, Hogewoerd 41a, 2311 hg, Leiden, Nederland, binnen 14 dagen nadat je bestelling aan jou is toegezonden; en

(b) de producten worden geretourneerd in hun oorspronkelijke staat, niet beschadigd, gewassen, veranderd of gedragen en de originele verpakking is bijgesloten tezamen met alle bijbehorende accessoires of instructieboekjes en met het label en prijskaartje er nog aan. Zo niet, dan kunnen deze niet geretourneerd worden.

(2) Wij verzoeken je de producten niet te gebruiken, ze zorgvuldig te behandelen terwijl ze in je bezit zijn en ze zo spoedig mogelijk na het annuleren van je bestelling aan ons te retourneren in hun oorspronkelijke staat naar het adres vermeld in artikel 8(1). De producten mogen niet later dan 14 dagen na het tijdig annuleren van je bestelling aan ons geretourneerd zijn.

(3) Wij wijzen je erop dat wanneer je niet zorgvuldig met de producten omgaat, of ze niet tijdig aan ons retourneert, wij het recht hebben om de schade die wij als gevolg daarvan lijden, op jou te verhalen.

(4) Als wij de producten niet binnen een redelijke tijd van je ontvangen hebben, behouden wij ons het recht voor om een koeriersdienst de producten te laten ophalen bij het adres waar zij zijn afgeleverd en berekenen wij de betreffende kosten aan jou door, onverminderd je verplichtingen op basis van lid (2).

(5) We zullen het door jou terug te ontvangen bedrag overmaken op de bankrekening die je ons hebt aangegeven op het retourformulier binnen [30] dagen nadat wij de producten hebben ontvangen in overeenstemming met leden (1) tot en met (4) hierboven. We sturen je dan een e-mail die bevestigt dat deze terugbetaling heeft plaatsgevonden.

(6 SAINT MALEY is niet verplicht om retourzendingen te accepteren en om terugbetalingen te verrichten voor producten die niet in overeenstemming zijn met de leden (1) tot en met (4) boven. Producten die niet door ons worden geaccepteerd worden naar je teruggestuurd.

(7) ) In onze FAQ’s vind je meer gegevens over hoe ons te informeren en producten naar ons terug te sturen. Je kunt hier naar het betreffende deel gaan. Als je vragen hebt, neem dan contact met ons op: saintmaley@gmail.com

 

1) Je kunt producten van onze collecties uitzoeken, waarvan de gegevens aan het “Winkelmandje” (Shopping Bag) worden toegevoegd, door op de “Toevoegen-aan-winkelmandje-knop”. Wanneer je op de “Ga-verder-met-bestellen-knop” klikt, zet je de uitleveringsprocedure voor de producten die je aan je Winkelwagentje hebt toegevoegd, in werking. Door op de “Plaats-bestelling-knop” te klikken geef je aan dat je de producten in het Winkelwagentje wilt kopen. Zodra wij deze bestelling hebben geaccepteerd op de wijze zoals hieronder aangegeven, is je bestelling een bindende koopovereenkomst tussen jou en ons.

(2) Nadat je betaald hebt krijg je automatisch een e-mail van ons die de ontvangst van jouw bestelling bevestigt (de “Bevestiging”) met een opsomming van de gegevens van jouw bestelling. Wij raden je aan deze uit te printen en bij je eigen boekhouding te bewaren.

(3) We sturen je een tweede e-mail wanneer we de producten naar jou verzenden die het aanvaarden van jouw bestelling inhoudt ( de “Aanvaarding”). Op dat moment is de bindende koopovereenkomst tussen jou en ons afgesloten. We slaan een kopie op van bestellingen die door ons zijn aanvaard.

Nadat je een bestelling hebt geplaatst in onze webshop ontvang je een e-mail met daarin de bevestiging van je bestelling. Producten worden afgeleverd binnen 5 werkdagen in Nederland. Buiten Nederland 10 Werkdagen. De voortgang van je bestellingen kan je volgen in Mijn account. Bestellingen worden geleverd van maandag tot en met zaterdag door PostNL.

Heb je zonder account geshopt? Zonder account is het niet mogelijk de status van je bestelling online te checken. Neem contact met ons op per mail: saintmaley@gmail.com.

Wanneer PostNL, of een ander postbedrijf, het pakketje niet kan afleveren zal het standaard worden aangeboden bij de buren. Als dit niet mogelijk is dan krijg je van de chauffeur een bericht met een ‘Niet-thuis-code’. Met deze code kan je op de website Mijn Pakket een keuze maken voor een tweede pakketbezorging, bijvoorbeeld bij de buren of op een ander adres.

Indien je geen keuze maakt voor een tweede pakket bezorging dan wordt je pakket de volgende werkdag bij je bezorgd. Wanneer zowel jijzelf als de buren bij de tweede aanbieding van het pakket niet thuis zijn, kan je met het bericht van de chauffeur je pakket ophalen bij het aangegeven PostNL Postkantoor. Je hebt hiervoor drie weken de tijd, daarna gaat de zending terug naar ons.